You Are Reading

Mijn vriendschaparmbandjes-collectie




Gisteren (ja alweer) lag er nog een fijn pakketje op me te wachten! Via een van mijn favoriete blogs, Connecting to fashion server, kwam ik op elcaminoshop. De website zag er op het eerste oog nogal zweverig uit, met naast een uitgebreide collectie armbandjes ook elfjes, droomvangers en heksenringen. Betrouwbaar? Mwah, vooral een beetje onprofessioneel. Maar ach, als CTFS waar voor haar geld heeft gekregen kon ik het ook wel eens proberen. Het resultaat: zeven verschillende geknoopte bandjes, allemaal voor een euro per stuk plus vijfenveertig cent verzendkosten. De verzendkosten zijn het dubbel en dwars waard, binnen een dag had ik ze binnen. Weer een leuk handgeschreven envelopje! Op de foto's zie je mijn vangst.

I'm sorry, this post is only for Dutchies, it's a Dutch webshop full of inspiring bracelets. This is my catch of the day!

Comments for this entry

Leave your comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

profile links service | organic wordpress | Blogspot Template