You Are Reading

NEW IN

Gisteren zat er tussen de post een brief van JFR. Postzegels uit Zweden en op de voorkant mijn naam en adres handgeschreven, zo schattig! Vorige week heb ik een bestelling geplaatst op de onnavolgbare Zweedse site. Het is even zoeken (en vertalen) maar dan heb je ook wat! De prijzen vielen me heel erg mee, maar nu snap ik ook waarom. De grote knuckle ring blijkt in plaats van metaal van plastic te zijn, en de 'gigantische aanbieding', een mini-earcuff voor een euro, is ook letterlijk een miniscuul stukje metaal. Geen plastic, dat dan weer wel. De earcuff wil ik gaan gebruiken als pinkring, aangezien hij verschrikkelijk zit. Al met al ben ik er toch wel heel erg blij mee, ik was al een tijdje op zoek naar een betaalbare choker en knuckle ring. Bij de Bijou Brigitte en de Claires hebben ze een vergelijkbare, wel van metaal, maar die is er alleen nog in het goud. Op de foto lijkt de choker misschien een beetje verbogen, want na een dagje dragen is hij helemaal naar mijn hals gaan staan!

Dit was de eerste keer dat ik iets bij JFR besteld heb, naar aanleiding van de choker die ik op Kristina's blog zag. Ik ben over de levering heel erg tevreden, onwijs snel en heel erg persoonlijk. De spullen zelf vielen me ietwat tegen, maar wat ik al zei, ik maak er wel wat van! Bij JFR kun je alleen met creditcard of via paypal betalen.



Choker: 129 Zweedse kronen, ongeveer 13 euro
Earcuff: 10 Zweedse kronen, omgerekend ongeveer een euro
Knuckle ring: 129 Zweedse kronen, ongeveer 13 euro

Allemaal van JFR.se

Comments for this entry

Leave your comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

profile links service | organic wordpress | Blogspot Template