You Are Reading

YES PLEASE | Zara Snake Skin Boots


Ja hoor, kom maar door! In het woud van mijn zwarte enkellaarsjes zou dit exemplaar een mooie uitzondering zijn. Door bloggers geaccepteerd en veelvuldig geadopteerd, deze Zara Snake Skin Boots. The Glamourai, BlameItOnFashion en NorthernLight zijn enkele gelukkigen onder de WWW-familie. Natuurlijk zijn ze al tijden uitverkocht, maar ik geef mijn zoektocht niet op. Ook al moet ik in een kano de oceaan over peddelen om ze van een duistere Aziatische handelaar kopen, ik zal mijn duurverdiende centen goed spenderen!

Yes, pretty please! These Snake Printed Boots are a direct hit in the world of bloggers. Unfortunately, I doubted too long and saw these ones disappear in front of me. For the time being, I have no option but drool while watching the outfit-combinations The Glamourai, BlameItOnFashion and NorthernLight make with these boots.

Comments for this entry

Leave your comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

profile links service | organic wordpress | Blogspot Template