You Are Reading

ART | Andrew Salgado





Andrew Salgado is een fantastisch kunstenaar en schilder, spelend met frisse kleuren en kwasten van verschillende dikte. Ik vind zijn werken fantastisch, hij gooit alle regeltjes uit het raam en maakt zijn eigen futuristische, surrealistische werken met wat kwasten en heel veel fantasie. Misschien ziet het er simpel uit en zie je liever gedetailleerde portretten, maar geloof me, dit is onmogelijk moeilijk. Voor een opdracht van Beeldende Vormgeving heb ik me eens een maand vastgepind op het leren van deze techniek, en het Groot Stratenboek uit je hoofd leren is er niks bij. Aan het einde van de maand staarde ik vrij hopeloos naar wat mijn grove portret voor moest stellen en begon aan Plan B: kleien. Andrew is een net-geen-dertiger, en dat betekent dat we nog heel lang van deze meneer mogen genieten. Begin eens met zijn website, waar je vrijwel al zijn werken in HD terug kunt vinden.

Andrew Sagado is an amazing artist and painter, painting with this variety of strokes and colours. I really like what he does by throwing out the rules of portret-painting and go along with a thick brush and loads of imagination. It might look quite simple, but I remember trying this style for an Art assignment and I failed the hardest. After working on that painting for almost a month, the result was still abominable. Andrew is almost thirty years old, and has a promising future if you consider all of the above. I'm extremely anxious for his work to be.

Comments for this entry

Leave your comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

profile links service | organic wordpress | Blogspot Template