You Are Reading

ORDER | ASOS

Ik heb er gisteren een bestelling naar Engeland uitgegooid. Binnen een paar dagen ben ik de gelukkige bezitter van de ASOS Armour Cuff in zowel de rozige kleur als de zilveren uitvoering! Ik twijfelde al bijna een maand over de cuffs, nadat de welbekende H&M-exemplaren de winkel uitvlogen voordat ik ze kon bemachtigen. Een paar marktplaatsboden verder bleken de cuffs nu op de ASOS-site goedkoper te zijn dan op marktplaats! Twee keer afgeprijsd, van €19,23 naar €9,77 en geëindigd op €5,77. Ik ging voor de zilveren versie, maar voor zo'n spotprijsje heb ik de roségouden editie ook maar in mijn winkelmandje gepropt. Daarnaast nog zilverkleurige oorbellen, in een soort klauwvorm. Ook hierover heb ik eeuwen getwijfeld en uiteindelijk maar de knoop doorgehakt. Dan nog een bijzonder item: een soort zilverkleurige plakplaatjes voor op je nagels. Gezien bij Cindy tijdens een tripje London in deze post, gecombineerd met de ASOS cuff. Binnenkort aan-foto's!

I just ordered some new favourites from ASOS. The Armour Cuff was on my wishlist for months and I finally got them. In sale, they went from €19,23 to €9,77 and now they are just €5,77 each. Of course I got them in both colors then. I also fell in love with some claw-earrings and silvercolored nailstickers from Nail Rock. The silver nails are inspired by Cindy of Comeovertothedarksidewehavecandy, she rocks them in the 'Recap of London'-post here.


Armour Cuff / ASOS / €5,77 (sale)
Claw Earrings / ASOS / €10,26

Comments for this entry

Leave your comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

profile links service | organic wordpress | Blogspot Template