You Are Reading

DESIGN | Inspiring interiors







Nude, beige, retro, ongepolijst en rauw. Dat is samengevat alles wat ik maar blijf rechts-klikken en opslaan. Simpele designs, mooie tinten en briljante ideeën. Ik heb een soortgelijke stoel als in de 'witte grot', en hoewel ik er nu nooit op zit weet ik zeker dat het mijn lievelingsplek zou worden als ik ook een bijbehorende grot had. Helaas woon ik in een nieuwbouwhuis in een plat land. Alle foto's komen van Desiretoinspire, een van mijn favoriete blogs als het gaat om interieurdesign. Ze laten veel verschillende stijlen zien en hebben briljante gimmicks. Ben je de 'Monday, pets on furniture' al tegen gekomen? Mopshondjes matching met het interieur.

Nude, off-white, retro, bold and raw. Keywords for the images I keep saving in my downloads. All of these come from Desiretoinspire, a wonderful website with loads of different styles and funny gimmicks. Did you for example spot the 'Monday, pets on furniture'-category?

Comments for this entry

Leave your comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

profile links service | organic wordpress | Blogspot Template