You Are Reading

TODAYS favourite story





Tijdens mijn dagelijkse blogrondje kwam ik langs ondergeschoven kindje 5inchandup. Aangezien ik een beetje achterliep met het lezen van haar updates heb ik een uur lang lopen scrollen en klikken langs alle fantastische outfits die Sandra post. Ik kon jullie deze foto's niet onthouden! De combinatie van de meters diepe modderplassen en de torenhoge hakken die er langzaam in verdwijnen... Ze omschrijft het zelf nog het allermooist: "Ik moet toegeven dat ik niet de eerste in de rij ben als het om festivals gaat. Ik had de kans de nieuwe collectie van boohoo te bekijken, als ik tenminste niet aan het balanceren was in de modder, op mijn allerhardst aan het proberen om niet uit te glijden.. (falende keuze van schoenen, maar ach, ik heb een reputatie hoog te houden!)" De hoogste hak die ik zelf ooit op een festival aan heb getrokken was er eentje van precies een centimeter. Na een dag rondparaderen kon ik alleen nog maar verlangen naar een goed stel allstars. Vandaar dat deze post me ontzettend doet lachen, maar ook doet bewonderen. Ik zie mezelf al in de modder rollen, met mijn hakken in de lucht...

While scrolling through Sandra's 5inchandup blog, I couldn't stop laughing at her Lovebox-festival post. In her quote:"I have to admit I'm not the first one in the queue when it comes to festivals (...) I also had a chance to browse through the upcoming collection when I was not balancing in the mud, struggling to see the acts... (fail-choice of shoes but hey I have to live up to my reputation right?)" Fantastic. That's a real fashionlover, even though the mud was rising to her knees she went for the highest boots in town. And okay, it isn't literally today's story, but it was too fun to leave it unposted.

Comments for this entry

Leave your comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

profile links service | organic wordpress | Blogspot Template